Heb je hulp nodig bij jouw bestelling?
Wij hebben diverse mogelijkheden om met ons in contact te komen.
Indien je vragen hebt over je bestelling, verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar onze
Klantenservice
Om jouw vraag snel en efficiënt te kunnen beantwoorden, vragen wij je om de volgende gegevens toe te voegen:
1. Naam waaronder de bestelling is geplaatst.
2. Ordernummer.
3. Het specifieke product waarover je een vraag hebt.
Mocht je echter liever telefonisch contact wensen, aarzel dan niet om ons te bellen op 085 - 06 06 567.
We staan graag voor je klaar!
Hoe plaats ik een bestelling op de website?
Om een product te bestellen, volg je deze stappen:
Stap 1: Allereerst plaats je het product dat je wenst in de winkelwagen. Dit doe je door op de knop 'Bestellen' te drukken.
Stap 2: Vervolgens is het tijd om je bestelling te controleren en deze af te ronden door op de knop 'Bestel deze artikelen' te klikken.
Stap 3: Nu is het moment aangebroken waarop je persoonlijke gegevens dient in te voeren en een betaalmethode moet kiezen.
Stap 4: Controleer daarna nogmaals alle details van jouw bestelling, inclusief verzendgegevens.
Stap 5: Als alles naar wens is, dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en vervolgens op de knop 'NU KOPEN' te drukken.
Stap 6: Rond je bestelling af door de betaling te doen.
Last but not least, zorg er ook voor dat je het ordernummer bewaart, voor eventuele vragen in de toekomst.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Met Mollie, onze betalingsprovider, heb je de vrijheid om te kiezen uit een breed assortiment aan betaalmethoden. Denk hierbij aan iDeal, Klarna voor veilig achteraf betalen, Visa, Mastercard, Maestro, Bankcontact Mister Cash, Belfius, Pay Pal en Sofort Banking.
Daarnaast bieden we ook de mogelijkheid om je betaling in 3 gelijke termijnen uit te voeren met behulp van IN3.
Bij ons kun je erop vertrouwen dat al jouw transacties veilig worden verwerkt via het beveiligde netwerk van Mollie.
Ik heb gekozen voor een overschrijving, wat nu?
Indien je besloten hebt om de optie van overschrijven te kiezen, dienen wij te wachten totdat de betaling bij ons binnen is. Wanneer je het bedrag per bankoverschrijving wenst over te maken, dan kan dit ten gunste van:
VrieSenco Outdoor & Living te Silvolde
Bankrekeningnummer / IBAN: NL08KNAB0255211805
BIC code : KNABNL2H
Om ervoor te zorgen dat jouw bestelling op een snelle manier afgeleverd wordt, verzoeken wij vriendelijk om na de overschrijving ons een print screen van jouw betaling door te sturen naar
Klantenservice Op deze manier beschikken wij over een betaalbewijs, waarna wij jouw bestelling zo spoedig mogelijk kunnen verzenden.
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar ik wil graag weten wanneer deze wordt geleverd.
Op onze productpagina vind je alle informatie over de levertijd van jouw bestelling. Deze duurt doorgaans tussen de 2 en 8 werkdagen, maar kan soms langer duren dan aangegeven. In dat geval informeren wij je persoonlijk, zodat je altijd op de hoogte bent van de status van jouw bestelling. Mocht je desondanks toch nog vragen hebben over de levertijd, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via
e-mail of telefoon 085 - 06 06 567. Wij gaan dan direct voor je aan de slag en houden je up-to-date over de voortgang van het transportproces.
Als ik het product retour wil sturen, wat moet ik dan doen?
Je kan natuurlijk altijd jouw product retourneren. Om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben wij onze
"Spelregels voor Retourneren" op een duidelijke pagina beschreven. Heb je na het lezen van deze voorwaarden nog vragen of onduidelijkheid? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 085 -06 06 567 of stuur een
e-mail.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, echter is deze beschadigd, wat nu?
Wanneer je jouw levering ontvangt en merkt dat er beschadigingen aan zijn, moet je direct enkele stappen ondernemen. Binnen de eerste 48 uur na ontvangst dien je onze klantenservice te informeren en te contacteren via het e-mailadres
klantenservice@vriesenco.nl
We vragen hierbij om bewijs in de vorm van foto's en een korte verklaring van wat er gebeurd is. Deze informatie zal vervolgens worden behandeld door onze klantenservice zodat er een gepaste oplossing kan gevonden worden en we dit aan jou kunnen communiceren. Indien je hiermee moeilijkheden hebt, aarzel dan niet om ons te bellen op het nummer 085 - 06 06 567.
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze annuleren, hoe doe ik dit?
Wanneer je een bestelling wilt annuleren, kun je het volgende doen. Binnen 14 dagen na aankoop contact met ons opnemen via de email: klantenservice@vriesencooutdoorliving.nl Daarin de volgende gegevens plaatsen:
- Ordernummer
- Je naam
- Reden tot annuleren
- Aangeven of de bestelling net geplaatst is of al is ontvangen
Op het moment dat wij de bestelling annuleren en je geld terugstorten op jouw rekening sturen wij hier via de mail een bevestiging van. Het terugstorten duurt 2 a 4 werkdagen in verband met het betaalsysteem dat wij gebruiken.
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil het afleveradres wijzigen, is dit mogelijk?
Als je er onmiddellijk na het plaatsen van een bestelling achter komt dat het afleveradres fout is, zijn er een paar stappen die je kunt nemen. Je kunt een e-mail sturen naar
klantenservice@vriesenco.nl en daarin het juiste afleveradres vermelden. Zorg ervoor dat je ook het ordernummer en je naam vermeldt, zodat we duidelijk weten om welke bestelling het gaat.
Indien gewenst kun je ons ook telefonisch bereiken op 085-0606567 om het juiste adres door te geven. Het is handig als je jouw ordernummer bij de hand hebt.
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze graag wijzigen, is dit mogelijk?
Als je erachter komt dat je iets bent vergeten direct na het plaatsen van een bestelling, zijn er verschillende stappen die je kunt ondernemen. Een optie is om een e-mail te sturen naar
klantenservice@vriesenco.nl In deze e-mail moet je duidelijk vermelden welke producten incorrect zijn en welke de juiste producten zijn. Om ervoor te zorgen dat jouw boodschap goed begrepen wordt, is het belangrijk om ook het ordernummer en jouw naam te vermelden. Op deze manier kan de klantenservice gemakkelijk achterhalen om welke bestelling het gaat en wat er precies gewijzigd moet worden.
Kan ik zelf een leveringsafspraak maken?
Er bestaat de mogelijkheid om vooraf een afspraak te maken voor de levering. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als je liever op een later moment wilt ontvangen. Je kunt dit aangeven door te reageren op de bevestigingsmail en daar aan te geven wanneer je het pakket wenst te ontvangen. Op basis hiervan zorgen wij ervoor dat de bestelling op de juiste datum wordt bezorgd of dat deze op een later tijdstip wordt gepland. Sommige vervoerders nemen zelf contact met je op om een leverafspraak te maken. Mocht je echter nog geen bericht hebben ontvangen en ben je benieuwd naar de status van je bestelling, dan kun je altijd mailen of bellen naar het volgende adres: klantenservice@vriesenco.nl of telefonisch via 085 - 06 06 567.
Betaal ik verzendkosten?
Verzending binnen Nederland en België is altijd gratis!
VrieSenco levert ook buiten Nederland. Voor informatie over de verzendkosten naar overige Europese Landen kun je contact opnemen met onze klantenservice via
klantenservice@vriesenco.nl
Als mijn bestelling vertraging oploopt, krijg ik hierover dan een bericht?
Het komt voor dat een product later of niet leverbaar is. Vaak staat dit al aangegeven op de product pagina in dik gedrukte letters. Als een product uit voorraad is nadat je besteld hebt, proberen wij jou altijd zo veel mogelijk te informeren met de uitgestelde levertijd of alternatieven. Mocht je geen bericht hebben ontvangen en toch nieuwsgierig zijn naar je bestelling kun je altijd even mailen naar
klantenservice@vriesenco.nl of bellen naar 085 - 06 06 567.
Ik twijfel over een aankoop, kan ik het product terugsturen als deze niet bevalt?
Als je binnen 14 dagen contact opneemt met onze klantenservice dan kan je jouw product retourneren. Je krijgt dan jouw geld retour geboekt. Hierbij moet je aan een aantal dingen voldoen:
- Artikel moet - indien redelijkerwijze mogelijk - 100% nieuw zijn en in de originele verpakking herpakt worden
- Je hebt 14 dagen om de artikelen te retourneren, te tellen vanaf de datum van levering
- Producten mogen niet gemonteerd zijn
De kosten voor het retour zenden zijn voor de klant en deze worden verrekend met het creditbedrag. Als je aan deze voorwaarden kan voldoen neem dan contact op met de klantenservice via: klantenservice@vriesenco.nl of per telefoon: 085 - 06 06 567
Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar mijn geld nog niet ontvangen, hoe zit dit?
Als je jouw bestelling hebt geannuleerd storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug op je rekening. Door het betaalsysteem waar wij gebruik van maken duurt dit maximaal vier werkdagen. Het is ook mogelijk dat je een bestelling via creditcard hebt betaald. Dan bestaat er een kans dat jou creditcard maatschappij het geld nog even vasthoud. Mocht je er nog steeds niet uit komen, kun je ook even contact opnemen met de klantenservice, via: klantenservice@vriesenco.nl of per telefoon: 085 - 06 06 567
Een tijd geleden heb ik een bestelling geplaatst, maar nu is er iets kapot gegaan. Heb ik nog garantie?
Standaard geven we twee jaar garantie. Daarnaast verschilt het per leverancier hoe veel garantie er wordt verleend. Mocht er toch iets stuk gaan kun je het beste contact opnemen via de mail: klantenservice@vriesenco.nl In deze mail kun je de datum van aankoop aangeven en de ernst van de schade. Vervolgens nemen wij contact op met de leverancier en zoeken naar een passende oplossing.
Ik twijfel tussen twee producten, waar zit het verschil tussen de twee producten?
Wij richten ons veel op de prijs/kwaliteit-verhouding. Als je twee van dezelfde soort producten ziet is de kans groot dat de duurdere van betere kwaliteit is gemaakt. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met het materiaal, de afmetingen of de stof van het loungeset.
Kan ik ook zakelijk, B2B, een bestelling plaatsen?
Wij bieden een zeer groot aantal producten aan. Deze producten zijn van een hoog kwaliteitsniveau en vaak zeer geschikt voor zakelijk gebruik. Wil je zakelijk een groot aantal afnemen? Neem dan contact op door onze salesafdeling
een e-mail te sturen. of te bellen naar nummer 085 - 06 06 567 We maken dan een offerte op maat.
De elektronische betaling is mislukt, wat nu?
Is je betaling via i-DEAL mislukt? Controleer dan eerst of het geld afgeschreven is of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven, maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je ordernummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.
Creditcard geweigerd?
Je hebt een bestelling gedaan en je wilt met je creditcard betalen, maar je krijgt het bericht dat je creditcard is geweigerd. Dat is vervelend. Wij willen namelijk net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je bestelling in ontvangst kan nemen. We hopen dat je begrijpt dat we voor jouw én onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer je creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kun je je bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld i-DEAL of vooruitbetaling.
Kun je geen duidelijk antwoord vinden op je vraag? ?
Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.
Dit kan via ons contactformulier of door te mailen naar de
Klantenservice
Heb je toch liever telefonisch contact?
Neem dan gerust contact op via 085 - 06 06 567