Veelgestelde vragen

Klantenservice
 Heb je hulp nodig bij jouw bestelling?
 Hoe plaats ik een bestelling op de website?
 Welke betaalmogelijkheden zijn er?
 Ik heb gekozen voor een overschrijving, wat nu?
 Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar ik wil graag weten wanneer deze wordt geleverd.
 Als ik het product retour wil sturen, wat moet ik dan doen?
 Ik heb mijn bestelling ontvangen, echter is deze beschadigd, wat nu?
 Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze annuleren, hoe doe ik dit?
 Ik heb een bestelling geplaatst maar wil het afleveradres wijzigen, is dit mogelijk?
 Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze graag wijzigen, is dit mogelijk?
 Kan ik zelf een leveringsafspraak maken?
 Betaal ik verzendkosten?
 Als mijn bestelling vertraging oploopt, krijg ik hierover dan een bericht?
 Ik twijfel over een aankoop, kan ik het product terugsturen als deze niet bevalt?
 Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar mijn geld nog niet ontvangen, hoe zit dit?
 Een tijd geleden heb ik een bestelling geplaatst, maar nu is er iets kapot gegaan. Heb ik nog garantie?
 Ik twijfel tussen twee producten, waar zit het verschil tussen de twee producten?
 Kan ik ook zakelijk, B2B, een bestelling plaatsen?
 De elektronische betaling is mislukt, wat nu?
 Kun je geen duidelijk antwoord vinden op je vraag? ?